czwartek, 17 lutego 2011

Atelier Versace na wiosnę 2011

          Najnowsza kolekcja Atelier Versace na wiosnę 2011

Można ją określić jednym słowem zachwycająca.Najnowsze kolekcja linii Atelier Versace jest bardziej kolorowa niż poprzednie. Donatella Versace oprócz delikatnych róży, fioletów i szkarłatów postawiła również na głęboką czerwień i indygo. Kreacje na wiosnę 2011 są mniej błyszczące i ozdobne niż zwykle. Tylko dwie kreacje zostały udekorowane kamieniami, w reszcie ozdobne kryształki wykorzystane są jedynie jako wykończenie. Głównym elementem dekoracyjnym kolekcji są bowiem misterne drapowania, marszczenia oraz cieniowania.Falbany, drapowania i marszczenia sprawiają, że suknie są zmysłowe, kobiece i po prostu piękne.Versace rozpieszcza nas tej wiosny kolorami. Piękne kreacje prezentuje Abbey Lee Kershaw. Blondwłosa modelka w przepięknych kreacjach wygląda zjawiskowo.


   Atelier Versace (wiosna 2011) - Abbey Lee Kershaw


  
I dodam fotkę, którą sama wykonałam. Zdjęcie było robione w wakacje xD
 

Zdjęcie Jogurtu robione dzisiaj z nudy.

Piosenka na dziś 




13 komentarzy:

dorqu pisze...

ładne ;]

Isabel ;* pisze...

Hmm.. ciekawy blog ;] Poobserwuje ;*

Pamela pisze...

o boże! 3 sukienka boska. zakochałam się <3

Trendsetterka pisze...

3 sukienka od góry i wszystkie trzy ostatnie po prostu zniewalające ;)
Justa

Milena pisze...

uwielbiam ją.
a kreacje są prześliczne. ;)

alexandra-sikora pisze...

Piękne!

LizAnn pisze...

These dresses are stunning! I love the drama and the volume! :) I'm definitely inspired!

LizAnn
VPV Intern
http://www.shopVPV.com

Isabel ;* pisze...

Ja już twój obserwuję ;);*

C / L pisze...

zdjęcia są stare ;) przed sylwestrem mi się nudziło to zaczęłam się bawić ;]

Inopportune pisze...

śliczne są niektóre sukinki. ;)

simply_a_woman pisze...

w niektórych mogłabym do ślubu iść. niebieska maxu dress jest boska...

Wiktoria pisze...

śliczne sukienki. <3

Inopportune pisze...

Fajne suknie, ja raczej wybrałabym drugą .

Miło mi, że odwidziłaś mojego Tumblra .
Monika =d